Making of...



Bardzo dużo osób prosiło nas abyśmy pokazały jak zrobić fryzurę z pierwszej stylizacji. Więc postanowiłyśmy zrobić 'krok po kroku'. 



Potrzebne rzeczy: szczotka/grzebień, ozdoby, gąbka do koków, wsuwki do koków,
zwykłe wsuwki i kilka gumek.



1. Rozczesz dokładnie włosy.
2. Uformuj wysoki kucyk i zepnij gumką.
3. Nałóż na kucyk gąbkę do formowania koków.
4. Włosy równomiernie rozłóż wokół gąbki i nałóż na gąbkę gumkę.



5. Zbierz pozostałe włosy i podziel je na cztery części.
6/7. Z każdej części zrób osobny warkocz.
8. Trzy warkocze opleć (nie zwracając uwagi na to jak się ułożą) wokół koku. Jeden warkoczyk zostaw.




9. Pozostawiony warkocz opleć tak aby zakrył przednią część koku. (tą część z przodu)
10. Wszystkie warkocze poprzypinaj zwykłymi wsuwkami. 
Aby fryzura mocniej się trzymała możesz wpiąć kilka wsuwek do koków.
11. Na koniec według własnego uznania możesz dodać kwiatek...
12. ... kokardkę, lub co Ci się podoba 


Dziękujemy za uwagę. Biegniemy kręcić filmik z odpowiedziami ♥




This entry was posted on 2 listopada 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

20 Responses to “Making of...”

  1. Cudne! :) Mam trochę za krótkie włosy, ale i tak postaram się zrobić coś podobnego. Świetny pomysł, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam to się nie przejmuj, po prostu kup mniejszą gąbkę. :)

      Usuń
  2. wielkie dzięki za ten krok po kroku ! wykorzystam z kumpela na najbliższej sesji na pewno :D tylko musze się zaopatrzyć w taką gąbkę do koków. a gdzie można ją kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo.
      W każdym pierwszym lepszym sklepie z akcesoriami do włosów. Tylko trzeba pamiętać o dobrej wielkości.

      Usuń
    2. Ja kupowałam w glitterze, są w dwóch kolorach (jasny i czarny - na jasnych włosach nawet jak wyjdzie kawałek to nie będzie widać ;) i różnych rozmiarach :)
      Już pisałam, cudoooownie to wygląda z warkoczem!

      Usuń
    3. okej, dzięki, już wiem gdzie mam szukać :D

      Usuń
  3. według mapy google, mam do was 38 minut drogi xD

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku cudne! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny koczek:) i świetny sposób:) Dziś zamówiłam gąbkę i tez spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem skąd nagle są rozpuszczone włosy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Wasz blog, takie świeże spojrzenie na modę :) Zaczynam obserwować i z niecierpliwieniem czekam na filmik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy, miło słyszeć :3
      Ps pracujemy nad tym, tylko musimy znaleźć jeszcze troszkę czasu:)

      Usuń
  8. patrząc na wasze zdjęcia pierwszy raz od kilku lat szczerze żąłuję że ścięła swoje dłuuugie włosy :<

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna fryzurka już się w niej zakochałam :D <3

    OdpowiedzUsuń